Prestiž je prestiž

I když dva dělají zdánlivě totéž, není to vždy totéž. A totéž to není dokonce ani tehdy, když to totéž je. Zkrátka a dobře v dnešním globalizovaném světě, kde může kdokoliv odkudkoliv konkurovat komukoliv jinému, záleží na renomé každého podnikatele dost možná víc než kdy jindy. A každý podnikatel a každá firma si tak musí vybudovat pověst, na kterou budou lidé při jejím posuzování sázet. A která možná o kdečem rozhodne.

kancelářský stůl

Pokud se pak buduje takové renomé, má vždycky aspoň o trochu navrch ten, kdo má reprezentativnější sídlo. Je jasné, že lidé důvěřují víc tomu, kdo sídlí na atraktivní adrese, než tomu z místa, o kterém třeba ani nikdy neslyšeli. A v touze z toho těžit pak podnikatelé usilují o to, aby měli své sídlo na nejlepší představitelné adrese.

Jenže takových sídel je mnohem méně než firem a podnikatelů toužících v nich působit. A obvykle je to i drahá záležitost, na kterou by jen tak nějaký soukromník neměl. A tak zkrátka musí kdekdo pracovat na nezajímavém místě, kde se se svou firmou uživí. Ale ani pak nemusí přijít o prestiž, protože si může k tomuto působišti pořídit i virtuální sídlo.

kancelářská práce

Když se vybere pro takové sídlo firmy Ostrava, hned to zní líp, než když někdo působí třeba… Teď mě nenapadá žádný název místa, které by se dalo zmínit a bylo současně natolik běžné, abych jím nikoho konkrétního neurazil. Kdo má firemní adresu na dobrém místě v Ostravě, má hned lepší zvuk a tedy i větší naději, že o něj bude projeven zájem. A nikdo přece nemusí vědět, že jde ve skutečnosti jenom o adresu, na které někdo dotyčnému podnikateli za malý peníz přebírá a zpracovává korespondenci a případně nabízí pár dalších služeb.

A proto si kdekdo z podnikatelů virtuální sídlo pořídí. A i vy můžete. Nebude vás to nic moc stát a budete vypadat hogo fogo, i když ve skutečnosti… Nikomu to přece neublíží. A obchody se budou aspoň víc hýbat.